Nombor Rahsia Tinggal Selamat Dengan Platelet Rendah Count dalam ITP Gangguan Darah

Nombor Rahsia Tinggal Selamat Dengan Platelet Rendah Count dalam ITP Gangguan Darah

Bayangkan apa yang boleh anda lakukan jika anda berhenti mengalami Counts Platelet Low? Bebas dari semua lebam dan merah titik dalam kulit anda? Tiada lagi gusi berdarah? Saya bayangkan berapa kali anda telah mendapat takut ketika kamu melihat tanda-tanda ini? Bagaimana kecewa! Kerana anda tahu bahawa ini adalah satu tanda bahawa anda perlu pergi ke hospital dan mungkin juga tinggal di sana untuk satu atau dua minggu.

Sekarang bayangkan hidup anda jika anda tidak perlu bimbang tentang perkara ini lagi. Untuk hidup ketakutan bebas daripada tuduhan platelet rendah dan gangguan ITP Darah. Ini boleh dilakukan. Anda boleh menjadi OK jika anda tinggal dalam jumlah sempadan rahsia.

Apakah nombor rahsia untuk kekal selamat? Apa sebenarnya yang saya maksudkan? Biar saya menyusun semula soalan ini. Apakah bilangan selamat rahsia untuk platelet yang diambil kira untuk berada di pihak yang selamat? Atau bagaimana rendah platelet anda boleh pergi tanpa perlu apa-apa rawatan?

Julat biasa untuk platelet adalah kira-kira 150,000 hingga 450,0000. Itulah banyak platelet. Tetapi badan benar-benar memerlukan jumlah ini untuk kesihatan optimum. Saya tahu anda cukup bijak untuk mengetahui bahawa platelet diperlukan untuk pembekuan. Jika anda tidak mempunyai platelet cukup maka anda tidak beku. Dan ini adalah sebab mengapa anda mendapat lebam dan pendarahan gusi apabila platelet anda pergi ke rendah.

Ok, OK hanya memberikan saya nombor rahsia bagi saya untuk kekal selamat dengan tahap platelet saya. Saya tahu anda ingin tahu nombor ini.

Semua pakar-pakar bersetuju bahawa jika platelet anda adalah atas 30,000 maka anda berada di pihak yang selamat dan mungkin tidak memerlukan rawatan. Banyak pesakit ITP kronik tinggal dengan tahap ini selama bertahun-tahun.

Sudah tentu anda akan perlu melakukan ujian darah hanya untuk memastikan platelet yang rendah anda tinggal dalam julat ini selamat.

Anda boleh meningkatkan platelet ini jauh lebih tinggi daripada tahap ini dengan hanya mengikuti ubat semula jadi yang akan meningkatkan pengeluaran anda platelet dan meningkatkan kelangsungan hidup mereka di dalam darah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar